Levertijd:

Ik combineer het werken voor Zielsveel met het werken voor een baas. Ik werk met heel veel plezier met de leukste kinderen. En omdat ik niet kan kiezen tussen deze twee mooie banen, kies ik gewoon niet! Zo heb ik het beste uit twee werelden en kan ik al mijn passies en talenten benutten. Dit betekent dat ik alleen op de dagen dat ik voor Zielsveel werk, bestellingen kan maken en verzenden. Verzenden gebeurt dus niet dagelijks maar wel meerdere keren in de week.

Spoedbestellingen neem hierdoor ik bijna nooit meer aan, ik heb er gewoonweg geen tijd voor en ik kan de tijd er ook niet meer voor maken.

Bij op maat gemaakte sieraden heb ik altijd genoeg tijd nodig om jouw sieraad met zorg te maken. Hier neem ik dan ook graag de tijd voor. Meestal overleggen we hier samen uitgebreid over en zo weet je precies waar je aan toe bent en hoeveel tijd ik nodig heb voor jouw sieraad. En zo weet je ook wanneer je jouw sieraad mag ontvangen!


Verzenden gaat via Post.nl.

Het verzenden van brievenbuspost is maar €2,95!

Verzenden via pakketpost gaat volgens het huidige PostNL tarief. (2020: €7,25 tot 10 kilo)

Pakketpost wordt  tweewekelijks verzonden. Hou hier rekening mee tijdens het bestellen.

Ook is er de optie om aangetekend en verzekerd te verzenden. (€8,50)

Verzenden onder rembours is ook mogelijk. (€20,00)

Ik raad je aan om aangetekend of via pakketpost te laten verzenden. Ervaring wijst uit dat dit de veiligste manier is. Speciale sieraden, zoals een sieraad waar ik speciaal voor jou iets dierbaars in heb verwerkt, verstuur ik het liefst aangetekend of als pakketpost.

Buitenland: 

Zielsveel verzendt ook naar het buitenland, dit gebeurt altijd aangetekend. Omdat er zoveel landen zijn met zoveel verschillende verzendkosten, heb ik een standaard bedrag ingesteld. Aangetekend verzenden begint bij €15,00, echter zijn er ook landen die €30,00 euro vragen, dit zal de klant dan bij moeten betalen. Wil je een pakketje naar het buitenand laten verzenden? Dan is het altijd fijn als je even contact opneemt voordat je betaalt, ik zal dan altijd het huidige tarief van het specifieke land rekenen.

Spoedbestellingen:

Bij hoge uitzondering neem ik soms een spoedbestelling aan. Deze kan ik alleen aannemen als mijn agenda dit toelaat. Bij spoedbestellingen doe ik mijn uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te maken en over te dragen aan PostNL. Hierna heb ik geen controle meer over de levering en eventuele andere problemen die zich kunnen voordoen tijdens het proces. Bij een normale levertijd heb ik de tijd om eventuele problemen naar behoren op te lossen, bij een spoedbestelling is dit niet het geval, omdat die tijd er niet is. Daarom neem ik spoedbestellingen alleen aan als de klant hiervan op de hoogte is en dit risico op zich neemt. Hou er hierbij rekening mee dat ik bij een spoedbestelling geen vergoeding zal uitkeren als de bestelling niet op tijd geleverd is, niet naar wens is of bij andere eventuele problemen. Wil je dit risico niet lopen, dan raad ik je aan om geen spoedbestelling te plaatsen. Een spoedbestelling neem ik alleen in overleg aan, dit overleg gaat altijd via mail of telefonisch. Pas bij akkoord mag je de bestelling plaatsen.

Sieraad niet ontvangen?

Na verzending van jouw sieraad krijg je van mij een berichtje met een verzendbevestiging. Als je jouw sieraad daarna niet binnen 3 werkdagen hebt ontvangen mag je contact met mij opnemen. Ik neem dan contact op met PostNL, soms hebben ze een verklaring (bv. met vertraging door omstandigheden) en dit koppel ik dan zsm terug, en zal je vragen om nog even te wachten. Mocht de reden onduidelijk zijn of hebben we PostNL genoeg tijd gegeven om te leveren, zullen we allebei een verzoek/klacht in moeten dienen bij PostNL. We krijgen dan allebei een formulier dat we in moeten vullen en terugsturen. Zij kunnen dan extra onderzoek doen.

Als we dit traject hebben doorlopen en het is gebleken dat jouw pakje zoek is geraakt, dan ga ik het voor je regelen. In overleg zullen we dan besluiten of ik het sieraad opnieuw zal maken en versturen of dat ik het geld terugboek. Ik wil daar dan wel graag iets voor terug; een ingediende klacht bij PostNL. Zo kan ik mijn verlies soms terugkrijgen van PostNL.


 

© 2015 - 2020 Zielsveel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel